Flytt till ny lokal!

Falkenbergs Kraftsportklubb flyttar!

Vi vill informera om att Falkenbergs Kraftsportklubb flyttar till en ny lokal på Klockaregatan 27! Flytten kommer att ske officiellt mellan den 25-26 maj. Veckan därefter kommer det att vara en hel del fix och trix för att förbereda den nya lokalen, vilket innebär att gymmet kommer att vara stängt mellan den 26-31 maj. Vi öppnar igen den 1 juni. ️

Vi vill redan nu tacka alla medlemmar för ert tålamod och förståelse under denna tid. Vi har redan påbörjat flytten delvis för att minimera allt arbete som behöver göras under den 25-26 maj.

Vi behöver dock all hjälp vi kan få! Vi uppmanar därför alla medlemmar att delta i flytten under 25-26 maj, samt att hjälpa till veckan som följer med det som kan tänkas behövas ordnas. Tillsammans kan vi göra detta till en smidig och effektiv process.

Om du har några frågor tveka inte att kontakta oss via detta konto.

Vi ser fram emot att öppna vår nya lokal den 1 juni!

Starttid för flytten: Lördag 25 maj, kl 10:00.

Stängt: 26 maj – 31 maj.

Öppnar igen: 1 juni.